(F)undringar och läserier
»Man köper heldre en vacker bok för en krona än en ful för 50 öre« (August Strindberg)
lördag 18 maj 2013
Läst: Begravningsplatsen i Prag
Jag har läst
Begravningsplatsen i Prag
av
Umberto Eco
. En fiktiv historia, men ändå inte. Det hände, men inte riktigt så här. Men så nära verkligheten att det är obehagligt.
Inte lättläst, men läsvärd!
‹
›
Startsida
Visa webbversion