(F)undringar och läserier
»Man köper heldre en vacker bok för en krona än en ful för 50 öre« (August Strindberg)
lördag 1 september 2012
Dåligt underhåll
Just det. Dåligt underhåll på bloggen. Dålig underhållning på bloggen.
Hoppas på bättring. Tror på bättring. Det ska bli bättre!
Ord är viktigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar