Jag har inte läst så mycket som jag skulle vilja på sistone. Stress runtomkring mig och inuti mig gör det svårt att läsa längre sammanhängande texter. Nu har jag i alla fall avslutat en fransk deckare (Okänd kontinent av Fred Vargas, förglömmelig tyvärr). Och jag har hunnit en bra bit på väg in i The Goldfinch av Donna Tartt. Knappt påbörjad är Daniel Sjölins Världens sista roman, som sonen också läser just nu. Hoppas att vi kan få igång en bra diskussion!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar